петък, 17 август 2012 г.

Бисквитки мъфини

   Ще оставя в тази публикация, снимките сдами да говорят. Не за друго, а защото като кажа, че съм направила маслени бисквити с форма на мъфини могат да не ме разберат правилно. Затова качвам няколко снимки на бисквитките, които направих преди да заминем на морето, тази година. 
   Направих голямо количество (70-80 бройки) и ги раздадох всичките. Тъй като бяхме поканени на два рожденни дни на приятелчета на малката ми дъщеричка, занесох от бисквитките, опаковани индивидуално в пликче, и раздадох на всяко дете. От същите бисквити занесох и на роднините ни в Добрич, като бях много доволна, че успях да ги съхраня и стигнаха невредими.
   Бисквитите хич не са малки. На снимките не си личи ясно, но те са малко по-големи от моята длан - имат около 8-10 сантиметра височина и горе-долу толкова ширина.
  Тук за пръв път съм ползвала освен фондан и айсинг.
  Рецептата за маслените бисквити може да прочетете в сатитята: "Сватбени сладки за сватбата на братовчедка ми и сладки-калинки за едно момиченце".


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...