петък, 30 април 2021 г.

Великденски сладки сладки, украсени с роял айсинг

 В тази публикация ще покажа авторски великденски сладки с роял айсинг, които съм направила по мой проект и идея. Преди да започна съм скицирала, начертала и създала формите-резци, и след това домашният 3D принтер ги принтира. При интерес към това, бих могла в друга статия да покажа как се прави, но за момента ще се съсредоточа върху крайния резултат - готовите сладки с украса от купен сертифициран роял айсинг. 

  Това, което мен ме привлича е именно рисуването с роял айсинг, затова избягвам да говоря и пиша за производствения процес, а наблягам върху украсата. С две думи - не съм умел сладкар, но съм доста запален декоратор. Разбира се това е само мое дългогодишно хоби и затова съм запален любител. Професионалист можех да бъда, ако това беше моя професия, но не е. Професията ми е напълно различна.

  Сега за сладките: Те отново са маслени, а украсата е от купен роял айсинг, който оцветих с гелови сладкарски бои. Надписите съм добавила накрая /след снимките/ и ги направих с хранителни писалки-фулмастри. Блясъкът този път не е златен дъс, а е бронзов дъст /цвят стар бронз/, който има много интензивен блясък и го разредих повече. Избрах наситени пастелни цветове, защото прецених, че на тези сладки ще им отива.

  Понеже сладките станаха 30 броя, ги разделих между три мои приятелки - по 10 за всяка. Много си харесвам абстрактното лилаво цвете, опулената дебела кокошка, гнездото с малки обемни яйца и блестящото голямо бяло яйце с бронзови пръски. Като изключим цветето, останалите три са изцяло по мой авторски дизайн и съм ги рисувала на ръка, преди да ги конвертирам в програмата. Зайчето също е мой авторски модел, но не е ново, имам го отдавна и често го ползвам.

  Преди да ги дам, надписах сладките, на които имаше бяло поле за надпис, с различни надписи като:  Христос Воскресе!, Великден е! и имената на децата /конкретни имена/. Така ги персонализирах. 

  Надявам се, да съм ви вдъхновила да опитате и вие. Ако имате въпроси, може да ми пишете под публикацията. За съжаление блогът е така настроен, че не ме уведомява автоматично за съобщения и коментари, но когато видя въпрос, не пропускам да отговоря. Макар и със закъснение, винаги отговарям.

  Пожелавам ви светли и весели великденски празници!

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...