понеделник, 17 декември 2012 г.

Меденки Сърца с украса от фондан. Коледа и Свети Валентин накуп!

      След като толкова се бях улисала да правя благотворителните коледни меденки за Фондяация ННД и почти не излезнах от кухнята, изведнъж седмица преди Коледа се сетих, че нищо не съм купила на съпруга ми за празниците. За детето има подаръци, но за мъжът съм забравила в суматохата. Чудех се какво да му подаря, но той  всичко си има. А излишни вещи не му трябват, забелязала съм.  Това, което си няма пък не ми е по джоба /не, че една вила на Малдивите ще му е излишна/. :-)
       За да не се повтарям със същите подаръци, като тези от предишни години, риших да му направя малък символичен подарък: няколко коледни меденки, ръчно украсени със сърца. Този подарък с еднаква сила може да бъде както Коледен, така и за Свети Валентин.
     Обикновено за Коледа сме на гости на Свекърите в провинцията и затова малките подаръци са за предпочитане, понеже мога дори в джоба или чантата си, да ги скрия и пренеса, без да мисля постоянно, дали мъжът ми ще открие изненадата.
       Направих през нощта бисквитките, за да не ме види мъжът ми, а сутринта ги снимах. В деня на снимки нямах късмет за хубава светлина - в София имаше гъста непрогледна мъгла и нямаше никакво зимно слънце. Снимките са правени БЕЗ статив!!! Каквото съм синмала, всичко ще сложа тук, понеже не можах да избера кои са най-добрите снимки - всички ми изглеждат еднакво.
       Статията публикувам доста преди Коледа и преди пътуването ни, понеже съм сигурна, че мъжът ми няма да я види! Той рядко посещава виртуалните места, в които аз "стоя по цял ден". ;-)


16 коментара:

  1. Мечтая си някой да ми поднесе в леглото подобна закуска :)

    ОтговорИзтриване
  2. Разкош! :)
    Усмихната и уютна вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни са! Получателят ще бъде очарован. :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Ами като в приказка са! Прекрасни и носят онова, което на други подаръци им липсва- любов!
    Що не съм толкова сръчна да направя едни и за моя, че и той е без подарък още?;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това виц ли е Мъхче? Ти - несръчна! :) Сигурна съм, че много по-красиви неща ще сътвориш от мен! Както винаги. :) :)

      Изтриване
  5. Ели,ти си цял склад с всевъзможни красоти!Като гейзер,бликаш от хубост и очарование! Блазе му на съпруга ти и на всички от семейството!А и ние сме благословени,макар и виртуално!:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Това е страхотен подарък! Снимките много ми харесват.

    ОтговорИзтриване
  7. Не е лошо да си проверявате правописа, преди да постнете нещо. Членуването също ви куца. Бисквитките, не са лоши.

    ОтговорИзтриване
  8. Не е лошо да си проверите възпитанието, преди да оставите отрицателен коментар, при това скрит зад анонимност! ;) Не претендирам за идеален правопис, нямам претенции за литературно произведение. Каквото мога - правя, както мога - така, /особено когато времето ми е оскъдно и всичко става набързо и посреднощ, с цената на моето безсъние, което естествено не ми оправдава правописа, но е фактор/. Все пак, сега пак ще прочета поста си! Бисквитките наистина не бяха лоши - мъжът ми ги изяде с огромна радост. :) Благодаря, че се отбихте в блога ми, Анонимен.

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте,
    Разкошни красоти. Искам да попитам - какво слагате между меденките и фондана? Тоест, залепяте ли ги с нещо, маслен крем, ганаш, тайлоза? Благодаря за отговора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте Зорница!
      Нищо не слагам, а само намазвам обратната страна на фондана с малко вода. Ползвам за целта четка /като тези, които са за рисуване/, която топя в чиста вода и намазвам онази страна на фондана, от която той ще се залепва /в случая долната страна/. Водата не бива да е много за да не се разтопи фондана.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...