събота, 22 декември 2012 г.

Коледен благотворителен базар 2012 г. - "Подари вълшебство"/ "Ангелска Чудотворителница""

        На 22 декември 2012 година в The Mall, на последния етаж, се проведе Коледния благотворителен базар - "Подари вълшебство" и "Ангелска ЧУДОТВОрителница", организиран от  Фондация "Нашите недоносени деца" и Фондация "Искам бебе".
         Приходите от базара са предназначени за закупуване на гнезда за кувьози за новородените недоносени бебета.
      Патрон на събитието беше Фондация "Искам бебе", която този момент е организирала много подобни благотворителни базари под името "Ангелска ЧУДОтворителница". В тези Чудотворителници, участие вземат различни handmade - творци. Фондация "Искам бебе" е основана 2007 година, с цел подпомагане на двойки с репродуктивни проблеми. Има 13 мобилни центъра на фондацията в 13 града в страната.
        За Фондация "Нашите недоносени деца" този базар е първият. Създадена е септември 2012г. и бързо набира скорост. Основана е, в подкрепа на недоносените бебета и затова приходите от тазгодишния съвместен Коледен благотворителен базар, ще се използват за закупуване на  анатомични матрачета за ковьози, за недоносените бебета.
           Аз също за първи път участвам в подобно мащабно благотворително събитие. За Базара направих 100 броя ръчно украсени коледни меденки с фондан и 3 бисквитки с бебешки мотиви. Това са и първите ми коледни меденки с фондан, защото миналата година по това време, все още не бях запозната с фондана и не правех декорации на сладкиши. :-)  
          Присъствах на мероприятието само до обяд и напарвих много снимки на различните и оригинални изделия, предлагани на щандовете на базара. Беше пъстро, уютно и много коледно! Беше вълшебно! 
            В благотворителната инициатива се включиха творци от цялата страна, а греяното вино и коледния щолен допълнително покачиха градусите на настроението. 
         И както казаха организаторите на Базара: "...нека повече чудеса да се случват всеки един ден."
         Публикувам много снимки на почти всикчи участници в Благотворителния базар 2012 година.
 

8 коментара:

  1. Страхотна инициатива!!! Браво!!! Надявам се да са събрали много средства :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Руми, наистина беше страхотна атмосферата. И аз се надявам средствата да са много. Не останах до края и не знам какво се е случило следобяда.

      Изтриване
  2. Аз умишлено избягвах МОЛ-овете през тези дни и виж сега каква хубава инициатива съм пропуснала? Всичко е било прекрасно.
    Весели празници, Елена!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятно мило и нежно! Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна инициатива! Снимките са страхотни! Искаше ми се да мога и аз да участвам, но ми идвате много далече! :) Някой път обаче може да пробвам дистанционно участие, ако изобщо е възможно :) Нека подобни инициативи никога да не спират!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...