сряда, 26 септември 2012 г.

Бебешки мъфини с фондан или Baby Cupcakes (Baby Shower Cupcakes)

   Приятелката ми Адри и сестра й - Деси, пазаруват бебешки дрешки и стоки от Angel baby (http://www.angel-baby.eu/babyshop/). И тъй, като са се сприятелили със собствениците на фирмата, ми поръчаха да направя 6 мъфина с украса, на тема: бебешки дрешки и обувки, като между дрешките трябваше да има и едно бебе с ангелски крила, съобразно логото и името на фирмата. Мъфините бяха подарък за Angel baby, а вкуса им - шоколадов. Украсата им изработих от фондан.
  Бебешките дрешки и буйките от фондан, станаха чудно хубави! С фигурката на бебето се поизмъчих, защото човешки фигури много не умея. Като цяло обаче, украсата е сладурска.
  Всичко съм правила на ръка, защото нямах форми-резци за боди, нито за лигавник, изрязвах всичко с шаблон. Буйките много си ги харесвам! Лигавничето също! :-) Чак ме хвана яд, че когато преди 2 години родих дъщеря ми, не съм се занимавала с декорация от фондан и не съм и направила такива мъфини с бебешка украса. Сега на нея и правя съвсем различни неща, но и тя сама си ги избира. Все пак отчитам факта, че едва преди 6 месеца се научих да моделирам с фондан и започнах с това хоби.
   Надявам се, хората от фирмата за бебешки стоки, да са харесали бебешките мъфини, които изработих с огромно желание. В чужбина подобни Baby cupcakes са много популярни, но у нас все още не са.
    Публикувам снимки, които могат да се разгледат в оригинален размер, като се увеличат с кликване на мишката.

   Много исках да направя и други бебешки артикули - имах желание да измайсторя биберон, дрънкалка и прочие нещица, но бях ограничена от зададената ми тема, а изискването беше, да направя от фондан само бебешки дрешки и обувки, и голо бебе с крила, за да са свързани идейно с асортимента, предлаган от фирмата.
    Снимкаите съм правила на терасата ми и цветовете са рлеални.
    Благодаря, че се отбихте в моя блог! :-)




2 коментара:

  1. Страхотни са! Поздравления за майсторството и то само с подръчни средства! А цветовете са много бонбонести :) Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...