сряда, 30 май 2012 г.

Моите ПЪРВИ декорирани мъфини с фонданнени цветя

   Първите ми мъфини или "къпкейкс" с декорация бяха плах опит да напрвя нещо красиво и цветно. До този момент само веднъж бях пекла мъфини, но никога не ги бях украсявала с фондан.
   Малко след като ми пристигна доставката на самия фондан, със свито сърце започнах да украсявам изпечените преди това шоколадови мъфини. Започнах плахо, но се оказа, че ми се отдава декорацията, и след първия украсен мъфин, вторият стана очудващо лесно, а за останалите не усетих кога ги декорирах - толкова бързо мина времето. Не случайно, от тогава мъфините ми станаха любими за декориране. Приготвят се сравнително бързо, а се изяждат още по-бързо!
   Конкретно тези едва успях да ги снимам преди да бъдат изядени със страшна скорост. :-)  
   Кликнете върху снимките за да ви се отворят в пълен размер.
   На първите снимки се виждат мъфините в тавата-форма, в която са били изпечени. Удобно ми е да ги съхранявам в нея, след като ги декорирам и често ги връщам обратно за да ги запазя от смачкване. Разбира се - сервирам ги в чиния след това.


   Понеже това са едни от първите ми снимки, се вижда, че не са с много добро качество, но все пак се радвам, че успях да снимам сладкишчетата преди да бъдат изядени! Статиите ми в блога не са по хронология, публикувам ги с доста голямо закъснение, но се надявам, скоро да наваксам и да започна да публигувам най-актуалните си "творби" в сегашно време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...