вторник, 5 юни 2012 г.

Декорирани бисквитки за Деня на детето - първи юни 2012

   Както споменах в предходната статия за Морските бисквитки, така и тук ще уточня, че бисквитките за Деня на детето бяха най-различни, но обединени в няколко теми - морска (,за която вече ви разказах подробно), горска, транспортна, цветна....  Много деца има около мен, и все с различни интереси, затова се постарах да има разнообразие в темите. Голям труд бяха бисквитките, три дни ги правих! От сладките успяха да си хапнат: Тея, Денис, Виктор, Стефано, Андреа, Руми, Мартин, Мадлен.....и разбира се - аз :-)
   Горската тема беше силно повлияна от любимото анимационно филмче на дъщеря ми - "Маша и Мечокът". Включваше разбира се, бисквити декорирани като: мечки, гъбки, детелинка, ягодки, пчелички и цветчета.
  Влакчетата бяха за момченцата, които познавам,  а бисквитите с цветята и перлите за една рожденничка с юбилей.
  Рецептата е публикувана в статията ми: Сватбени сладки за сватбата на братовчедка ми и сладки-калинки за едно момиченце".
  Като крликнете върху определена снимка тя се отваря в пълен размер.

 Тук показвам стимки на бисквитите с горска тема:




   А ето ги и бисквитите с транспортна тема - три влакови композици. Може да видите и разликите по между им:



   И накаря представям в снимки цветните тематични бисквити, но с уточнението, че те бяха за едно вече порастнало дете, което имаше Рожден ден на първи юни:



   Тук пък се опитах да направя оригинален аранжимент с цветни покривчици в тон с бисквитите, но нямах подходяща светлина и не станаха много хубави снимките. Качвам ги в блога само заради покривките. Като всяка жена и аз обичам шаранийки, които да правят уют :-)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...