понеделник, 5 февруари 2024 г.

Свети Валентин - отново мечета, но огромни!

  След като предишните години съм украсявала какви ли не сладки с роял айсинг за Свети Валентин, реших тази година отново да са мечета, разбира се различни и нови, а също и много големми. През годините съм правила: мечета, зайчета, котенца, човечета /момче и момиче/, таралежчета и какво ли не още. В комбинация с дежурните сърца, които винаги съпътстват основните персонажи в любовния захарен етюд.

  Тази година основната форма е много голяма - 15.5см височина, а плочката-бисквита е с размери на голяма пощенска картичка. Затова и украсата е голяма, подробна и детайлна, макар това да не се усеща от снимките. Сърцата са малки, но пък са много - компенсирам с количество. Бисквитата с надпис Love е стандартен среден размер.

  Мечето на всяка от големите плочки е силно релефно, с голям обем и изпъкнали елементи, като ползвах стара техника по нов начин. А сместта за роял айсинг е два вида - за бялата основа ползвах по-бързо съхнещ, защото не ми се чакаше дълго, преди да почна да рисувам. За мечетата и надписа ползвах друг роял айсинг, който търпеливо изчаках. Панделките са сатенени и се свалят с едно дръпване /те не се ядат/.

  Опитах се, да направя и кратко видео, но се провалих и си останах само със снимките. Видеото ме изнерви, защото не се получи както го исках и както си го представях. Установих, че снимките ми се получават доста по-лесно и по-бързо, а може и просто да съм им свикнала. Тук е моментът да изразя възхищение към всички блогъри, които умеят да създават интересно и полезно видео съдържание. Изглежда лесно отстрани, но съвсем не е, уверих се.

  Показвам моделите с айсинг за Свети Валентин 2024, пък ако някой иска, спокойно може да ги повтори - те не са сложни, даже са доста приятни и лесни за работа. Отново използвам сухи смеси за роял айсинг, както обикновено.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...