сряда, 28 април 2021 г.

Сладки с роял айсинг за кръстница и кръстник, и нови пролетни модели в нежни цветове

  Привет отново. 

  Дълго време не съм писала нищо в блога и ми се натрупаха купища снимки на украсени с айсинг бисквити, които се надявам през топлите сезони да успея да кача едно по едно, и да създам нови публикации. Както винаги съм казвала: през лятото не практикувам бисквитеното си хоби, а предпочитам да пътувам и да снимам. Украса с айсинг рисувам основно в студените сезони. Това означава, че лятото ще наваксам с писането тук. 

   Април сме и имам нови сладки, които ще публикувам преди да покажа по-старите си неща, и макар да имам непоказани снимки от януари, февруари, март и април, ще почна отзад-напред.

   Сега се задава Великден и искам да покажа нещо нежно, цветно и красиво, както и нещо ярко, свежо и весело, а точно такива са пролетните априлски сладки. След това ще публикувам и сладките от предишните месеци, но в отделни теми.

   Първо ще покажа нещо, което много харесвам и имах шанс да направя цели три пъти. Сладки за покана на кръстник/кръстница/кръстници. 

   Тези сладки станаха популярни напоследък, също като сладките, които са за покана на кума/кум. Въпросните сладки са с украса от сертифициран роял айсинг и имат надпис с покана за съответното събитие/длъжност.

   Първият вариант беше този, като специално направих формата на роклята, като рокличката на кръщелницата:



    Сладките са много големи, но на снимките това не личи. Причината е, че снимам от високо с дълъг обектив. Така се получава мащаб от типа на птичия поглед.

   Следващите сладки на същата тема бяха тези и ги направих почти едновременно, с разлика от един ден: 



    В случая основните сладки по темата  - кръстчето, бялата дреха, плочката с име и плочката с написана покана за кръстник/кръстница/кръстници - са еднакви, с разлика в цветовете, а спомагателните сладки към тях са различни... Като за момченцето създадох и ангелските крила, които са ми нова форма /имам забележки за размера им и смятам да ги отпечатам отново на принтера с малка промяна/. Ново ми е и голямото абстрактно синьо цвете, което много харесвам.

   Част от формите са нови и са създадени в програма, и после са принтирани на 3Д-принтер, а друга част са метални, и ги имам от преди. Украсата е изцяло от сертифициран роял айсинг /купен/, а цветовете са сладкарски бои.

    Размерите са големи - около 10 см плюс/минус.

 

   Със същите цветове направих като подарък за една приятелка две бели мечета и две бели зайчета в нежен стил и светли цветове.  

 
 
   Винаги ми остава много айсинг и гледам да го изразходя за нещо, защото иначе трябва да го хвърля. Тъй като този купен айсинг е много икономичен и с малко количество украсявам много сладки, то почти винаги правя и допълнително количество. Самото рисуване и украсяване ми действа релаксиращо и тонизиращо, макар че преди това печенето ми е леко досадно. Все пак е хоби и нищо не правя въпреки себе си, а напротив, разтоварвам се и се забавлявам като рисувам. Моите приятели го знаят и се възползват от хобито ми, за да похапнат красиви сладки, което ми действа като стимул за поредната доза захарно забаление и айсингова лудост.

   Обещавам скоро да покажа в нова публикация великденските ми сладки с айсинг. Те са много весели и симпатични. А също и шарените яйца, като ще споделя нов начин за боядисване, който е интересен, а надявам се и полезен. Козунаци няма да меся - от малка не ги обичам. Така и не успях да свикна с тях и деликатно ги подминавам.

До скоро!

  
 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...