вторник, 29 май 2012 г.

Пролетни ръчно рисувани бисквитки

   Обичам да рисувам още от дете, отдава ми се.
   Но да рисувам със сладкарска боя върху фондан, не се оказа толкова лесно, колкото си го мислех. Първо, защото нямам бои за въздушна четка, не съм купувала само този вид, и ползвах гел-боите, които са предназначени за оцветяване на самия фондан. Имам двайсетина гел-боичики и избрах за рисуването по-ярки цветове. Бисквитите исках да са с пролетни цветя. И второ, защото тези бои много трудно съхнат и ми се наложи търпеливо да изчаквам да изсъхне всеки цвят, преди да нанеса следващия. В противен случай боята се смесва и размазва. Така рисуването продължи във времето безкрайно дълго, а реално нарисувах само 4 бисквитки... Трудоемко и времепоглъщащо, но пък красиво!
   Предварително се извинявам за лошото качество на снимките, но те са направени със старият обектив и преди да се науча да си ползвам правилно апарата. Самите бисквитки са правени в началото на месец април и това си личи по сезонните цветя, които са ме вдъхновили.
   Ето снимки на пролетните ми, рисувани бисквитки с цветя - като кликнете на тях, те се отварят в пълен размер:



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...