вторник, 15 май 2012 г.

История с мишки - мъфин с фондан

   Преди години гледах анимацията на Дисний: "Рататуй" и останах очарована от филмчето. Малкото мишле, сготвило вкусната супа от френско сирене ме омагьоса.
   Доста години по-късно, неочаквано за мен самата, претворих идеята за мишока и френското сирене върху шокорадов мъфин. Фигурката на мишока изработих от фондан, оцветен с гелови боички, а "сиренето" е от същия материал, разбира се. Признавам си, "мишокът със сиренцето" обра овациите на познатите ми, както на премиерата му във фейсбук, така и на живо, след което беше изяден от сина на моя приятелка.
   А ето и снимки - като кликнете върху тях, те се отварят в пълен размер:
   И за да не помислите, че кафявото мишле е първата ми мишка, ще побързам да уточня, че малко преди него, направих и по-голяма сива мишка, която беше поставена върху едната от двете големи торти, които сама направих за втория рожден ден на детето ми. Точно тези торти, и техните фигурки бяха моят скоростен дебют в сладкарството. Малцина знаят, че допреди това, никога не се бях занимавала с тортена декорация и не знаех как се работи с фондан. Да не говорим, че никога не бях пекла мъфини и не бях месила курабии... Явно желанието ми да направя перфектен рожденният ден на дъщеря ми, е било много силно, защото за 3-4 седмици се научих да декорирам сладки, мъфини и торти, и да моделирам с захарната маса. Костваше ми много труд, безсънни нощи и обсебено свободно време. В крайна сметка сладкарството и декорацията ме увлякоха толкова, че ето - сега пиша в моят сладкарски блог! :)
   Това по-долу са снимки на първата ми сива мишка. Фигурката още си я пазя, нищо, че изядохме тортата отдавна. Пазя за спомен и други захарни фигурки, защото при правилно съхранение, те траят с години и са почти вечни.
    За да видите снимките в пълен размер трябва да кликнете върху тях. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...