неделя, 8 април 2012 г.

Помощ от приятел

   Създавайки блога, имах хиляди идеи как искам да изглежда и какво бих желала да покажа в него, но практическото изпълнение на задачата се оказа много трудно изпълнимо. 
    Знаех точно какъв искам да бъде, но не знаех как да го направя. Затова блогът ми стоя два месеца празен, непривлекателен и гол. 
  Тук е мястото да благодаря на приятелката ми Адриана от блога http://addrisblog.blogspot.com/, която ми се притече на помощ и оформи в началото, страницата на моя блог. 
    Първоначалният тласък е много важен, а мен трябва понякога да ме посритат напред! След нейната намеса, аз преработих блога, но вече имах куражът да го сторя! 
   Най-после блогът ми е подходящ за пред хората и мога да започна с публикациите.  :-)

1 коментар:

  1. Успех,Елена, ще се отбивам често да разглеждам сладките украси и всичко, което сътворяваш...

    Колкото до картичката, която ви хареса, пишете ми на nelly_ivancheva@abv.bg или на лично съобщение във Facebook профилът ми :)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...